čtvrtek 15. května 2014

H&M nabízí RETRO!

Dnes jsem, jako obvykle vyhledávala na internetu nějaké retro oblečení. Vyhledávala jsem košile, džíny, saka ...  až mi došly nápady. Nakonec jsem namířila na internetové stránky obchodu F&F a podívala jsem se co pro tuto sezónu nabízí. Celkem hezké věci, ale ještě jsem se podívala na jeden obchod ... H&M. Ten pro tuto sezónu nabízí přímo skvělé kousky. Jenže vlastně, já mám psát o osmdesátkách, tedy o retru, že? Jenže, tady vlastně je retro ... ano, slyšíte dobře. Zadívala jsem se do kategorii riflí a uviděla jsem tam úžasné mrkváče. Poté jsem se podívala na kraťase a zde se objevily i s vysokým pasem. H&M mě opravdu velmi překvapilo, musím říct, že tohle jsem od tohoto obchodu nečekala. Inu, budu muset jít na obhlídku a vám to též doporučuji ... jde tu o fakt výborné módní kousky.

   

Více na:  http://www.hm.com/cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Madonna The First Album Photography

           Madonna The First Album Photography by Gary Heery ...